قبـــر هر روز پنـــج مرتبـــه انسان را صـــدا می زند
قبـــر هر روز پنـــج مرتبـــه انسان را صـــدا می زند

 

برای روبه رویی با مرگ اماده ای؟

"قبـــر هر روز پنـــج مرتبـــه انسان را صـــدا می زند"

1_من خانه فقر هستم با خود گنج بياوريد

2_من خانه ترس هستم باخود انيس بياوريد

3_من خانه مار ها و عقرب ها هستم با خود پادزهر  بیاورید.

4_ من خانه تاريکی ها هستم با خود روشنايی بياوريد.

5_خانه ريگ ها و خاک ها هستم با خود فرش (زير انداز) بياوريد.

 گنج : لا اله الا الله

انيس : تلاوت قرآن

پادزهر: صدقه , خيرات

چراغ : نماز شب

فرش : عمل صالح



نظرات شما عزیزان:

سعیده
ساعت21:34---1 اسفند 1396
عالی بود سپاس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 اسفند 1395 ] [ 2:20 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب